יום שני, 12 ביוני 2017

כותרת: פתרונות שימושיים להתמודדות עם בעיית הרטבה

הרטבת לילה היא בעיה ממנה סובלים הרבה ילדים ואפילו מבוגרים. זוהי בעיה שכיחה בקרב ילדים מתחת לגיל חמש שנים. הורים צריכים להיות סבלניים ולגלות הבנה, ואין צורך לנקוט באמצעים קיצוניים, כגון עונשים, כדי להתמודד עם הבעיה. הם צריכים לגרום לילד להבין את הבעיות הקשורות הרטבה.

ישנם מספר פתרונות יעילים לבעיית  ההרטבה, כגון הגבלת צריכת הנוזלים ומשקאות משתנים, כגון משקאות המכילים קפאין. חשוב לתזמן את תדירות ההליכה לשירותים כך הילד מתרגל לבקר את חדר האמבטיה בזמן מסוים במהלך הערב. ודא שהילד לא שותה מיץ או מים שעתיים לפני השינה. אם אמצעים אלה נכשלים, אפשר לעשות שימוש במכשיר למניעת הרטבה, שהוא מכשיר אפקטיבי היכול לעזור לילד שלך להיגמל מהרטבה תוך 12-16 שבועות.

אתה יכול לתת לילדך ללבוש חיתול כך שיישאר יבש כל הלילה. כך לא תאלץ להחליף סדינים ומצעים כל לילה. אפשר גם להשתמש בתרופות כדי לפתור את בעיית ההרטבה. לדוגמה, רופאים משתמשים בתרופות טריציקליות נגד דיכאון  לטיפול בבעיה זו. תרופות כגון דסמופריסין, מינירין, טופרניל ואימיפראמין משמשות בדרך כלל לטיפול בהרטבה. למרות שתרופות אלו הן יעילות בטיפול בהרטבה, הם גורמות לתופעות לוואי בלתי רצויות. על מנת לפתור את בעיית הרטבה במהרה, כדאי להתייעץ עם מומחה בתחום.

למומחים להרטבה יש את הידע והמומחיות הנדרשים לרפא את בעיית הרטבת לילה. טל שגיא וד"ר קובי שגיא הינם מומחי הרטבה בעלי שם. טל שגיא היה ראש צוות המו"פ שפיתח מכשירים רפואיים חדשניים לטיפול בהרטבה. הוא היה מומחה ההרטבה הראשון שפיתח תוכנה חדשנית, אינטראקטיבית ומקוונת לטיפול בהרטבת לילה. במהלך הקריירה שלו, הוא ערך  מחקרים על מנת לבחון את הקשר בין הרטבה לילית לתנועה עצמאית. טל שגיא ביקר במוסדות חינוכיים יוקרתיים רבים כמרצה אורח. הוא  שותף מייסד של מרפאת ההרטבה הידועה בסין, הידועה בשם "המרכז הרפואי לילדים בשנחאי". זהו מיזם המשותף של פרויקט "תקווה" ומרכז שניידר לרפואת ילדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה