יום שישי, 28 באפריל 2017

מרפאות לטיפול בהרטבה- לילות שקטים ויבשים לכל

האם אתם מחפשים טיפול לבעיית ההרטבה שבאמת עובד ואינו מצריך שימוש בתרופות? הגעתם למקום הנכון; ד"ר קובי שגיא הקים מרפאת לטיפול בבעיית ההרטבה הלילית בקרב ילדים. ד"ר יעקב שגיא נודע בזכות פועלו ומחקריו בתחום ההרטבה, ובזכות הטיפול החדשני שלו בעזרת מכשירים למניעת הרטבה.  הרטבה עלולה להתרחש ביום ובלילה. למרות שהיא נחשבת תופעה נורמאלית בקרב ילדים קטנים, הרטבה בקרב ילדים מעל גיל שש מצדיקה טיפול, כיוון שהיא עשויה להוביל לבעיות פסיכולוגיות מאוחר יותר.

בדיקת הרקע
 ד"ר קובי שגיא אוסף את הנתונים החשובים של המטופל: היסטוריה רפואית, אלרגיות ועוד, ומכין תוכנית טיפול מותאמת אישית לגילו של המטופל. ד"ר שגיא מדגיש את חשיבות היחס והאהבה מצד ההורים במשך הטיפול. מהידע שאסף על דפוסי שינה והרטבה לילית, ד"ר שגיא קישר את חוסר היכולת של הילד לקום משינה עמוקה להעדרה של מערכת רפלקסים תקינה. ילדים מרטיבים אינם עצלים; האיתות על שלפוחית השתן המלאה אינו מגיע אל המוח כדי להעיר את הילד משנתו.
למרות שישנן מרפאות רבות במדינות שונות, ד"ר קובי פיתח פגישות טיפול אינטראקטיביות מקוונות עבור מטופלים שאין להם גישה למרפאות טיפול בהרטבה. לאחר הערכה ראשונית של סוג ההרטבה ומצבו הרפואי של המטופל,  הרופא בתוכנה המקוונת מציג סדרה של סרטונים על השימוש במכשיר למניעת הרטבה. פיפימון הוא המכשיר למניעת הרטבה שפותח על ידי מרפאתו של ד"ר קובי שגיא על מנת לטפל בילדים מרטיבים. טבלה וירטואלית מותאמת לכל מטופל כדי לנטר את ההתקדמות שלו. שיעור ההצלחה של הטיפול גבוה מאוד, דבר שגרם לו להפוך פופולארי מאוד במרוצת השנים.

גורם מרכזי נוסף להצלחתה של תרפי הוא טל שגיא, מומחה להרטבה שזוכה להערכה רבה  בתחום הטיפול בבעיות התנהגותיות של ילדים. מכשיר הפיפימון תוכנן כך שיעיר את הילד משינה עמוקה כשההרטבה מתחילה.

המכשיר מגיע עם סדינית חיישנים  המונחת מתחת לשמיכת המטופל ומפעילה את האזעקה. המכשיר בטוח לחלוטין, אינו פולט קרינה ואינו בא במגע ישיר עם גופו של המטופל. כמו כן, ניתן להתאים את האורות והצלילים שמפיקה האזעקה.

התוכנית מחזקת את מערכת הרפלקסים של המטופלים. כיוון שהטיפול נעשה בצורה מקוונת, ילדים בכל רחבי העולם יכולים ליהנות ממנו. הטיפול מפסיק כאשר תת ההכרה ומערכת הרפלקסים הנרכשים משתלבים ביחד ומונעים הרטבות. נדרשת תקופה של שישה חודשים ללא הרטבה כדי לקבוע שהטיפול הצליח. ניסיון רב שנים וטיפול באלפי מטופלים עזרו לד"ר קובי שגיא לפתח תוכנית מוצלחת לפתירת בעיית ההרטבה הלילית.  ד"ר קובי שגיא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה