יום שני, 6 בפברואר 2017

כיצד צלצול באמצעות מכשיר ה"פיפימון" בזמן הרטבה יכול לעזור?

הרטבה היא בעיה שכיחה בקרב ילדים קטנים בגילאי ארבע עד שבע ויותר, והיא לרוב נפתרת עם הגיל. למרות זאת, ישנם מבוגרים ובני נוער הסובלים גם הם מהרטבה, ובעיה מתמשכת זו מביאה אותם למצבים מביכים ומצוקה. אם ילדך לא מצליח להישאר יבש בלילה והבעיה מחריפה, הגיע הזמן להתייעץ עם רופא הילדים ולחפש מזור לבעיה.

בין פתרונות ההרטבה הרבים בשוק, אחד הפתרונות האפקטיביים, המומלץ על ידי מטפלים כמו ד"ר קובי שגיא וטל שגיא, הוא צלצול מכשיר ייעודי בזמן ההרטבה.
על סמך התוצאות החיוביות שמשיג הצלצול בזמן ההרטבה, רופאים ומטפלים ברחבי העולם מציעים שיטה זו על מנת להשיב ילדים הסובלים מהרטבה לאורח חיים רגיל. 

איך עובד הצלצול בזמן ההרטבה?

הגירוי האודיטורי בזמן ההרטבה מספק את הפתרון הבטוח והיעיל ביותר כנגד בעיית ההרטבה. כבר הוכח שהצלצול משיג תוצאות חיוביות בקרב ילדים בגיל שבע ומעלה.

מכשירים לטיפול בהרטבה כוללים חיישנים ייעודיים המפעילים זמזם או פעמון כשהם באים במגע עם לחות. האזעקה לרוב ממוקמת במכנסיו של הילד/ה או בפיג'מה שלו, ובנויה כך שתעיר את הילד/ה משנתו/ה.

האזעקה מעירה את הילד/ה מיד, על מנת שיוכל לגשת לאסלה ולרוקן את שלפוחית השתן. בשלבים הראשונים של השימוש במכשיר לטיפול בהרטבה, על ההורים לתמוך בילד/ה ולעזור לו/ה לקום מהמיטה ולהפוך את התהליך להרגל.

עם הזמן, הילד/ה יסגל לעצמו את ההרגל לקום בכוחות עצמו- דבר המגדיל את האפקטיביות של הצלצול. השיפור ההתחלתי כתוצאה משימוש במכשיר לטיפול בהרטבה לרוב אורך בין ארבעה לשישה שבועות, ויש לצפות לשיפור משמעותי ביותר תוך 12 שבועות.
טיפול בהרטבה אורך זמן, ודרושה סבלנות עד שהטיפול בעזרת הצלצול שיביא לשיפור ניכר. הטיפול בעזרת המכשיר מצליח ביותר כאשר יש נכונות ורצון מצד ההורים והילדים להשתמש בו בצורה כנה. 

ישנם מאות סוגים של מכשירים לטיפול בהרטבה בשוק, ולמרות שכולם מבצעים את אותה פעולה בסיסית של התרעת הילד/ה, אפשר למצוא הבדלים בין המותגים והמודלים השונים.  ד"ר קובי שגיא

לפני שאתה רוכש מכשיר לטיפול בהרטבה, יש להתייעץ עם רופא הילדים ולהחליט על הפתרון המתאים לבעיית ההרטבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה